Nem kaptam visszaigazoló emailt, mit tegyek?
2018.12.19. 10:48

Rendszerünk minden regisztrációról és nevezés elfogadásról üzenetet küld a nevezéskor megadott email címre. Ezt tedd, ha nem kaptad meg az email!

 

 

Regisztráció visszaigazoló email: 

1. lépés:
Nézd meg a Spam/Levélszemét mappát! Rendszerünk szerint leggyakrabban a Gmail-es postafiókokban kerülnek az emailjenk spambe. Érdemes itt kezdeni a keresést. Ha megtaláltad, felveheted a küldő címet biztonságos feladók közé, így a későbbiekben már megérkeznek a rendszer emailek. 

2. lépés:
Direkt keresés. Az emailjenk rendszerint a nevezes@vuelta.hu  vagy a vuelta@vuelta.hu  címről érkeznek. Ezekre a címekre keress rá az emaileződben. Ha nem dob ki találatot, valami hiba csúszott  a rendszerbe.

3. lépés:
Kapcsolatfelvétel. Írj a nevezes@vuelta.hu címre vagy hívd a +36 1 273 1861 számot, hogy kollégáink kideríthessék, mi okozta a gondot. Leggyakrabban elgépelt email címek állnak a háttérben, ezeket kérésre javítjuk. Ritkább esetben technikai probléma miatt nem megy át az email (ezt vissza tudjuk ellenőrizni), ekkor újra küldjük a nevező számára a befizetéshez szükséges adatokat. 

 

 

Nevezés elfogadásról szóló email:

Ha már jó ideje elindítottad a befizetést (több mint 2-3 munkanap, mert ennyi időt vesz igénybe a befizetések manuális feldolgozása) akkor a következőt teheted:

1. lépés:
Lásd fentebb: nézd meg a Spam/Levélszemét mappát.

2. lépés:
Lista ellenőrzés. Nevezésed állapotát ellenőrizheted a nevezési listáinkban. Amennyiben az Elfogadott listában szerepelsz, nevezési díjad megérkezett, nevezésed elfogadott státuszba került, nincs további teendőd. Az elfogadott listát ITT>>> találod.
Ha a Várólistán>>> szerepelsz, az azt jelenti, hogy nem érkezett még be a nevezési díjad. Utalásnál 2-3 munkanapot érdemes várni, rózsaszín utalványos befizetésnél pedig (eddigi tapasztalataink alapján) 5-6 munkanap a postai átfutási idő. Ha ezt követően sem kerülsz elfogadott státuszba, valami probléma merülhetett fel.

3. lépés:
Befizetés ellenőrzés. Ellenőrizd, hogy jó helyre fizetted-e be a nevezési díjat.
- utalás esetén ezek a helyes adatok: Vuelta Kft. 10300002-20114253-00003285 (MKB)
- postai úton "rózsaszín csekk" feladásával a helyes cím: Vuelta Kft. 1103 Budapest, Hangár utca 10.

Ha ezek is stimmelnek, akkor már csak egy dolog történhetett: a befizetésed nem tudjuk beazonosítani. Ez akkor történik, ha nem tüntetik fel a nevezési azonosítót, és a befizetőt sem tudjuk név alapján nevezéshez kötni.
Pl: Minta Károly regisztrált, de a barátja, Példa Béla utalta el a nevezési díját, de ő maga nem regisztrált. A közleményből lemaradt a nevezési azonosító, így mi, a szervezők csak a befizetőre, Példa Bélára tudunk rákeresni, aki viszont nem szerepel a listában. Az összeg megérkezett, de nem köthető nevezéshez. Ilyen esetekben a nevezési díjat a befizető számára visszautaljuk.

4. lépés:
Kapcsolatfelvétel. Írj a nevezes@vuelta.hu  címre vagy hívd a +36 1 273 1861 számot, és kollégáink segítenek a probléma megoldásában. Mindig van megoldás. :) 

Belépés
Elfelejtett jelszó